perjantai 23. marraskuuta 2012

Niin Onnellinen!

Sain tänään tietää joulunajan työvuorot. Olin melko varma, että olen aattoaamun kiltisti palvelutiskin takana töissä, vaan empäs olekaan! Minulla on 3 päivän vapaa, aatto, joulupäivä ja tapaninpäivä. Oi että olen niin onnellinen, kaksi aattoa olen ollut töissä ja vaikka kaupat sulkevatkin ovensa nykyään jo puoliltapäivin niin kyllä se joulutunnelma on silti vähän siitä kärsinyt.

Joululehtiä on kertynyt jo muutamia tässä vuosien saatossa. Yksi on vielä vähän kesken, mutta eiköhän se ennen aattoa tule luettua tarkasti kannesta kanteen.

-tiina-

2 kommenttia:

  1. Vuorotyöläinen miettii joka joulu omia vapaitaan. Omalla työpaikallani on onneksi ihmisiä, jotka haluavat nimenomaan olla jouluna töissä.

    Minäkin olen tänä vuonna onnekas. Saan pitää talvilomani jouluna. Loma alkaa aatosta ja menen töihin vasta loppiaisena. Mikä onni ja autuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana loma sinulla tiedossa! Itselle ei tulis mieleenkään haluta olla jouluna töissä, mutta onneksi ihmiset ovat erilaisia :)

      Poista